חברת אורבן נדל"ן

חברת אורבן נדל"ן
אורבן נדלן

יום שלישי, 12 בספטמבר 2017

אורבן נדל"ן עונה ללקוח לגבי זמן ההנפקה

על סיכוי כבוי כי 6 חודשים פרסום ההצהרה היה מסומן לפני חודש התנגשות קרה ואני מעדיף לא לנצל את המפעיל, האם פרסום להיות שרוט את? אורבן נדל"ן אשמח לקבל תשובה!


לפני שתסכים להסדר פרסום, עליך לבקש תחילה מהמומחה לשאול על זמן ההנפקה הרגיל בשכונה שלך. אם חוזה פרסום הוא מעל תשעים ימים, זה לא צריך לעלות על פי שניים זמן ההצעה הרגילה.

לגבי הפלת ההסכם, במידה ניכרת מסתמך אם המומחה עובד עבור משרד גדול יותר עם הממשל, וכן הלאה. על פי רוב, את מקום העבודה או הארגון צריך להחזיק את הגישה שיתופית, ויהיה לעתים קרובות יותר מאשר לא לתת לך מתוך ההכרזה פרסום. עדיף להציג את הנושא בצורה שקטה ומקסימה לעומת מקבל חם ומלא אנרגיה. למעשה להבהיר כי אתה לעולם לא יכול לעבוד שוב עם מפעיל זה או ארגון יותר ואתה רוצה להעביר את ההודעה שלך.

בהתחלה, הם (כמובן) ישתדל לשכנע אותך לצאת מזה. לפי אורבן נדלן כל שעליך לעשות הוא להמשיך במהירות כי אתה צריך לעבור את ההסבר שלך מאחורי עושה ככזה. על הסיכוי כי אתה עושה את זה בשלווה, הם לא מקבלים הגנה.

לעתים קרובות יותר, זה עובד. הקפד לקבל את ביטול בביצוע.


על סיכוי כבוי שזה לא עובד, בשלב זה יש לך שתי אפשרויות. ראשית, לקחת את הבית שלך מחוץ לשוק בתוך חצי שנה. שנית, לייעץ לעורך דין. חברת אורבן נדלן בדרך כלל להסס להביא עורכי דין לתוך דברים מאז אתה לא יכול לדעת מתי זה יהיה לקבל מבולבל. כאשר דברים מקבלים כאוטי, חיובים לעלות. בנוסף, ארגוני קרקע בדרך כלל יש עורכי דין כמו עכשיו על שכר. אתה לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה