חברת אורבן נדל"ן

חברת אורבן נדל"ן
אורבן נדלן

יום שלישי, 4 ביולי 2017

5 טיפים מטעם קבוצת אורבן נדל"ן לרכישת בית 1

 זה בטוח לומר שאתה קונה בית מפתיע? לפני שתתחיל לקחת לוטש על פטיו סביב פאטיו וחלונות מפרצון, הנה חמישה דברים שאתה צריך לעשות.
מאת: חברת אורבן נדל"ן

קבל דוחות האשראי שלך ישר. הפרמיה שתשלם על ההלוואה הביתה שלך מסתמך על איך פיננסיים נשמע הבנק שלך ירצה לראות אותך ייצוגי. זה אומר שאתה צריך להטיל את עצמך באור הטוב ביותר. בקש כל אחד משלושת דוחות האשראי שלך - כשנה לפני שאתה מתחיל לחפש. תקן כל צעד.

הגדר תוכנית פיננסית. הנחיה אחת מהימן גדול היא להבטיח את הבית שלך לא עולה יותר מ -2.5 פעמים לשלם שלך. על סיכוי כבוי כי משכורת המשפחה שלך הוא 100,000 $, בשלב זה 250,000 $ צריך להיות המקסימום שלך.

הגיוני איזה סוג של הלוואה הביתה אתה צריך. אורבן נדלן טוענת כי  אז זה מפריד ל: שער התיישבו לעומת שער מטלטלין. אשראי בריבית קבועה הוא הנקודה בה עלות המימון והתשלומים נותרת עקבית לכל ההתקדמות, בדרך כלל 15 או 30 שנים. חוזה קצב להתאמה אישית יש עלות ההלוואה התיישבו כי בשלב זה מאפס לאחר תקופה מסוימת. ההנחיה הכללית הגון הוא כי על סיכוי כבוי כי אתה יכול לשאת את העלות של בית רק על סיכויי כי אתה מקבל חוזה מטלטלין הדולר, בשלב זה אתה לא יכול לנהל את העלות של הבית.

הגיוני של הקדמי שלך בתשלומים. הבנקים על פי רוב צריך 20% מראש בתשלומים - כך 50,000 $ עבור $ 250,000 הבית. עם זאת, לראשונה סוכני דירות ינסו להתאים את הצעת החוק עבור FHA מראש. אתה צריך רק 3.5% למטה, או על $ 9,000.

קבל מראש אישור על ידי הבנק שלך.
הבנק שלך ייקח משכורת על השכר שלך, משאבים, ואת הרשומה של פירעון ההלוואה. בשלב זה את ההלוואה מומחה ייתן לך מזדמנים בסדר כי תהיה לך את היכולת לרכוש מידה מסוימת של מזומנים.

 לאחר מכן ... להתחיל לחפש!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה