חברת אורבן נדל"ן

חברת אורבן נדל"ן
אורבן נדלן

יום שני, 31 ביולי 2017

אורבן נדל"ן : קצת על ביטוח הבית שלך

הסכום האם עלות ביטוח הבית?
אורבן נדל"ן מסבירה כי רוכשי דירות נדרשים כמעט בכל הזדמנות לרכוש בעלי הנכס הגנה על האסטרטגיה שלהם הנחשק קצת אדמה. זה מבטיח את הבעלים ואת ההלוואה הביתה הבנק מפני misfortunes הנגרמת על ידי פגיעה ברכוש, או מאירועי קטלסמה או מתוצרת האדם . אחד הדאגות העיקריות של רוכשי דירות  רבים, כי כפי שהוא עשוי, הוא כמה ההגנה יעלה. אמנם אין תשובה סטנדרטית, ההבנה של האלמנטים המחליטים את העלות יכולה לעזור לרוכשים למדוד את הפרמיות שלהם.


גודל וסוג הבית

עלות הפרמיה שלך נשלטת באמצע הדרך על ידי דברים כמו למדוד את השטח של בתים, גיל סוג של חומרי בניין מנוצלים כחלק מהמבנה. לפי אורבן נדלן, זה גם חיוני כדי לציין אם הבית שלך כבר כמו רענון מאוחר וגם אם היו כל האפשרויות שנעשו על זה. זוויות אלה יאפשרו להגנה לארגון להבין את הסכום שישלם כדי לשנות את הבית שלך אם יש להתרחש התרחשות של פיאסקו. ככל יקר יותר את עלויות השחזור יקר יותר ההסדר שלך הגנה יהיה.

הגנה מפני אש

קרוב יותר לבית שלך הוא ברז כיבוי אש תחנת אש השכונה, סביר יותר הבית שלך הוא להיות חסך צריך אש יקרה. זה אומר נזק פחות לתקן את הוצאות ההגנה שלך יהיה נמוך יותר אם אתה גר ליד אלה אש מאבטח מדגיש.

מאפייני אסון טריטוריאליים

על סיכוי כבוי כי הבית שלך הוא בטווח נוטה במיוחד סופות טרופיות או סופות טורנדו, בעלי המשכנתא שלך הגנה הוצאות יהיה גבוה יותר לייצג את הסיכון המורחב.דוד זהבי מנכל אורבן נדלן, יש לזכור כי רעידת האדמה ואת ביטחון נחשול אינם נכללים הסדר סטנדרטי. במקרה של סיכוי כי אתה צריך לקנות את שניהם, תצטרך בבירור לשלם פרמיות הגנה גבוהה יותר.

סטטיסטיקה פשע השכונה

מאז חלק של גישת בעלי משכנתא הגנה דואג את ההוצאות של נזק או אובדן של רכוש בודד בגלל שוד או ונדליזם, השכונה רעה, שיעורי ייחשב העלות הגבוהה ביותר שלך. אורבן נדל"ן מציינת כי בית הממוקם בשטח עירוני רודף לא נכון יהיה בוודאי הוצאות גבוהות יותר מאשר אחד מסודרים בשכונה שלווה, כפרית.
גישה תוספות

ישנם מספר רב של נקודות הגנה נעימות אשר אינן משולבות באמת בגישה סטנדרטית. אלה משלבים דברים כמו עלות תחליף מובטחת טווח, נפיחות להגן על התנאים, ולעבוד קוד תומך. על סיכוי כבוי כי אתה צופה הוספת פריטים נוספים להסדר שלך, אתה צריך לקוות לשלם פרמיות גבוהות יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה